SRB ENG
  • NAJVEĆA VIRTUENA IZLOŽBA DO SADA

    msu ARt aplikacija je rezultat saradnje agencije McCann Beograd sa Muzejem savremene umetnosti...

  • mts@exit

    mts teži da se promeni svoj imidž kod mlađe generacije i preraste u relevantan faktor među...

  • Istina o mladima

    McCann Truth Central otkriva skrivene istine u našem okruženju i na osnovu tih istina...

  • Jazz Crawl

    Dobro poznatu uvodnu špicu za večernji dnevnik na RTS-u svakoga dana pogledaju milioni...

  • LAV KOKICE

    Lav pivo, vodeće srpsko pivo iz pivare Carslberg, promenilo je formulu nakon 10 godina....

  • RECI LAV I NE MOŽEŠ DA POGREŠIŠ

    U vremenima krize, konzumacija piva opada, a liderske pozicije zauzimaju brendovi koji teže...

  • Buca i Ljupče

    Za Raiffeisen bank Srbija smo za promociju keš kredita kreirali posebnu FB stranicu...

  • mts: Srbija uživo

    Ideja je prikazati mogućnosti i pokrivenost mts 4G signala (u kojoj je mts ubedljivo ispred...

  • Infostud: KAKO PREŽIVETI GROZAN POSAO

    Vodeći sajt za traženje posla u Srbiji, poslovi.infostud.com obratio nam se sa zadatkom da...

  • Muzej Nauke i Tehnike

    Povodom obeležavanja 25 godina rada Muzeja Nauke i Tehnika, želeli smo da skrenemo pažnju...

  • FitCurves

    Ulice Beograda pretrpane su plakatima, tako da je potreban poseban trud da bi se privukla...

  • Infostud

    Istraživanja pokazuju da gotovo 90% zaposlenih u Srbiji nisu zadovoljni svojim poslom. Cilj...

  • Drama u taksiju

    Kako bismo privukli novu pozorišnu publiku započeli smo sa Jugoslovenskim dramskim...

  • Život posle MOŽE

    Činjenica da je kampanja Raiffeisen banke „Može“ prevazišla okvire...

  • Stil sa stavom Beograda

    Koji bi bio najprikladniji način za promovisanje lokalnog proizvođača ručno rađenih...

  • KADA VOZIŠ, PARKIRAJ TELEFON!

    Kako je u Srbiji zabeležen veliki porast saobraćajnih nezgoda u kojima je jedan od...

  • LAV DERBI

    Kako bismo predstavili nagradni konkurs u kojem učesnici koji sakupe najviše kodova sa...

  • TOPGUN TROFEJ

    Malo je potebno da tinejdž leto od tipičnog "smora" postane baš KUL....

  • ŽIVI PUNIM PLUĆIMA!

    Želeli smo da motivišemo pušače da razmisle o posledicama svoje štetne...

  • MOŽE

    Kampanje za keš kredite i tekuće račune našeg klijneta Raiffeisen Banke, vrlo...

  • #BELISTAP

    McCann Beograd i MRM Beograd sa ponosom predstavljaju  pro bono kampanju za Udruženje...

  • PLUĆA GRADA!

      Kako bismo promovisali MK MOUNTAIN RESORT KOPAONIK kao destinaciju atraktivnu i...

  • CIPIRIPI

        Čuveni CIPIRIPI brend kremova i šećernih tabli ostao je dobro...

  • Živi kao LAV

    U želji da napravi potpuni zaokret u pristupu i da se udalji od klišea pivskih...

  • Pakovanje kao medij

    Transformacijom voća u živopisne likove iz životinjskog sveta, smešnim slagalicama,...

  • Za lepši grad

    Poslednjih godina, usled izbegavanja naših sugrađana da pokupe izmet za svojim...

  • Džoker

    Kako zadržati postojeće i pridobiti nove korisnike i učiniti da se osećaju privilegovano...

  • MTV Pranked

    Povodom dolazećeg vikenda posvećenog emisiji „Pranked“, rešili smo da...

  • Ozloglašena plava koverta

    Kako suziti ekstremno dugu listu kandidata za poziciju finansijskog menadžera? Naš...

  • Poznat za manje

    Universal Media je agencija za planiranje i zakup medijskog prostora, sa filozofijom da je...

  • Niste sami

    U Srbiji u proseku 1500 osoba godišnje sebi oduzme život. Desetine skakanjem sa...

  • Coca-Cola, 125 godina

    Kada je ceo grad izbrendiran, TV i sve novine izveštavaju, a u centru grada zasija...

  • Snaga novog akumulatora primenjena na bilbord

    Povodom lansiranja nove generacije akumulatora koji isporučuju dodatnu količinu energije za...

  • Bioskopska promocija stranih jezika

    Da bismo pokazali pravi značaj poznavanja stranih jezika, došli smo do inovativnog...