SRB ENG

mts@exit

mts teži da se promeni svoj imidž kod mlađe generacije i preraste u relevantan faktor među ovom ciljnom grupom. Kako bi se što bolje povezao sa mladima, brend je odlučio da im izađe u susret upravo na mestu koje je značajno za njihovu kulturu i potrebe – na popularnom Exit festivalu.  
Kroz jednostavnu mobilnu aplikaciju koja koristi Augmented Reality (AR) tehnologiju, mts je oživeo EXIT zanimljivim ilustracijama koje su služile kao pokretači animacije na tvrđavi i kul gedžetima. Brend je uspeo da na efektan način unapredi iskustvo muzičkog festivala i time se jasno izdvojio iz mnoštva sadržaja i konkurencije. 
Po prvi put, mladi su sami tražili i planski dolazili na mts štandove i aktivacije. Nekoliko hiljada posetilaca preuzelo je aplikaciju, delili su svoja AR iskustva na društvenim mrežama pritom aktivno podstičući vidljivost i pozitivan imidž mts-a kod svojih vršnjaka za sve vreme trajanja festivala.