SRB ENG

Jedinstven bilbord urađen slikarskom tehnikom na ulicama Beograda

Stil sa stavom Beograda

Beograd, 5.maj 2014 - Kreativna agencija „McCann Beograd” realizovala je jedinstvenu kampanju za Samostalnu zanatsku radnju za izradu kravata „Мaskot” sa porodičnom tradicijom ručnog izrađivanja muških kravata i leptir mašni dugom 80 godina i po prvi put u Srbiji na ulice Beograda postavila ručno oslikan bilbord.

Vođeni idejom da je „ručna izrada" nešto što polako izumire, a vredno je očuvanja, kao glavni element kampanje kreativni tim agencije „МcCann Beograd“osmislio je i realizovao postavku jedinstvenog, unikatnog, ručno oslikanog bilborda, postavljenog u neposrednoj blizini Tržnog centra “Ušće”, gde potrošači između ostalog imaju priliku da na jednom mestu kupe proizvode velikih multinacionalnih brendova.

 

 

 

Kampanja je osmišljena za jedan dan – posle posete radionici i razgovora sa gospodinom Zečevićem, članovi tima za strateško planiranje uradili su kreativni brif, a zatim je tim iskusnih kreativaca osmislio i realizovao glavne elemente kampanje nakon čega su prezentovane ideje tvorcu čuvenih kravata iz Nušićeve ulice, koji nije mogao da sakrije svoje oduševljenje kreativnim rešenjima: „Drago mi je da su mladi ljudi iz agencije „McCannBeograd“prepoznali vrednost starih, tradicionalnih radnji i našeg ručnog, unikatnog rada i da su se potrudili da smisle zanimljivu kampanju koja će nadam se skrenuti pažnju na ono što u ovom konkretnom slučaju, radimo moja porodica i ja već skoro ceo vek. Na žalost, radionica kao što je ova naša, u Beogradu ima sve manje, ali se iskreno nadam da će ovakve inicijative pomoći da se one održe u poslu u  vreme potrošačkog društva i masovne proizvodnje.".

Bilbord su ručno, slikarskom tehinkom, baš kao i kada je u pitanju izrada kravata, oslikali Lidija Milovanović i Nenad Dodić iz agencije „МcCann Beograd“.

 

 

“Cilj nam je bio afirmacija vrednosti ručno izrađenih proizvoda i porodičnih zanatskih radnji kao nerazdvojnog dela beogradske tradicije i istorije. Svi znamo da su ručno rađeni proizvodi neuporedivo originalniji, zanimljiviji, autentičniji, ali i kvalitetniji od serijski proizvedenih. Zato je bilo logično da i naša vizuelna rešenja budu ručno rađena. Rad na “handmade” bilbordu je bio jedinstvena prilika da unesemo deo sebe u svoj rad i da komunikaciji damo lični pečat.”,  izjavila je Lidija Milovanović, Senior Art Director u agenciji „McCann Beograd“.

Agencija „МcCann Beograd“ prepoznala je potrebu da pomogne Samostalnu zanatsku radnju sa porodičnom tradicijom ručnog izrađivanja muških kravatai realizacijom pro bono kampanje „Stil sa stavom Beograda“ dokazala da za nju ne postoje „mali" i „veliki“ klijenti, već da svojim pristupom radu, pravim idejama i posvećenosti mladih profesionalaca koji u njoj rade, pomera granice kreativnosti ne samo u našoj zemlji, već i u regionu.

Tim agencije „McCann Beograd“ koji je radio na realizaciji kampanje: Katarina Pribićević, Strategic Planning Director, Vladimir Ćosić, Creative Director, Milena Kvapil,Associate Creative Director, Lidija Milovanovic, Senior Art Director, Nemanja Stanković, Copywriter, Nenad Dodić, Art Director, Miloš Stanković, New Business Manager i Dejan Ivanov, BTL Producer.

 

Tekst objavljen na portalu:  lumiere.rs