SRB ENG

McCann najuspešniji na Golden Drum festivalu

Kampanja „Drama u taksiju“ agencije McCann Beograd osvojila je zlatnu nagradu na Golden Drum festivalu koji se održava u slovenačkom gradu Portorožu. Pored ove nagrade, agencijska mreža McCann za centralnu i istočnu Evropu, u okviru koje posluje i agencija McCann Beograd, drugu godinu za redom proglašena je najboljom agencijskom mrežom u ovom delu Evrope.
 
„Posle proglašenja agencije McCann Beograd za najuspešniju  u  našem regionu ove godine, nagrada koju je McCann dobio za najbolju agencijsku mrežu u centralnoj i istočnoj evropi potvrda je kvaliteta rada svih MCE agencija. Ponosan sam što su tom uspehu doprinele i agencije McCann Beograd i McCann Tirana osvojivši nagrade na Golden Drum festivalu.  Naša vizija je da budemo najpoželjniji komunikacijski patner i da pored najbolje usluge, budemo agencija čije se kampanje prepoznaju po kreativnosti.", rekao je povodom ovog uspeha Srđan Šaper, osnviač „I&F McCann Grupe“.
 
 
Kampanja „Drama u taksiju“ osvojila je zlatnu nagradu u kategoriji Film (TV, cinema & online) i  srebrnu nagradu u kategoriji dirketnih kampanja, a ušla je i u finale u kategoriji za PR. 
 
„Ponosni smo na uspeh kampanje „Drama u taksiju“. Storytelling ili pričanje priča je okosnica onog što radimo u svakodnevnom poslu i kada uspemo pričom da dotaknemo publiku i probudimo emocije, onda je uspeh kompletan.“, kaže Olivera Perković, generalna direktorka agencije „McCann Beograd“ i dodaje: „U današnje vreme imamo dve krajnosti: sa jedne strane budžetska ograničenja i jednu tržišnu dinamiku i neizvesnost, a sa druge strane nebrojano mnogo mogućnosti kroz kreativnu upotrebu medija i novih tehnologija. Zajedno to stvara jedno dobro vreme i podneblje za kreativnost.“
 
 
Pored nagrada za kampanju „Drama u taksiju“ agencija McCann Beograd  je sa inovativnim i zabavnim outdoor oglasom „Pillar Workout“ za lanac fitnes klubova „FitCurves“ ušla u finale u kategoriji Outdoor, dok je agencija „McCann Tirana“ koja takođe posluje u okviru „I&F McCann Grupe“, osvojila nagradu Silver Drum u kategoriji Events sa kampanjom „Poštujmo i žive“ posvećene podizanju svesti o bezbednosti u saobraćaju. 
 
Festival Golden Drum u Portorožu jedan je od najvažnijih festivala oglašavanja u regionu na kome tradicionalno učestvuju najbolje svetske agencije. Ove godine održan je dvadeset prvi put u organizaciji Slovenačke oglašivačke komore. Na festivalu je učestvovalo 30 agencijskih mreža i 291 agencija iz 24 države koje su prijavile ukupno 1.220 radova.
 
 
Tri spota nagrađene kampanje „Drama u taksiju” možete pogledati na sledećim linkovima: 
 
Drama u taksiju - Napetije nego kod Šekspira: 
 

Drama u taksiju - Dostojevski na beogradskim ulicama : 

Drama u taksiju - Venecijanska osveta na srpski način: 

 

Pobedničku kampanju „Poštujmo i žive“ možete pogledati na linku: