ZAPOČNI NEŠTO NEPROCENJIVO
februar 28, 2019
KRCKO ORAŠČIĆ
februar 27, 2019

ZNATE OD KOGA KUPUJETE

Tradicionalno potrošači u Srbiji po sveže voće i povrće najviše vole da idu na “zelenu pijacu”, posebno jer sa nekim od prodavaca s vremenom izgrade odnos poverenja, izbegavajući kupovinu tih namirnica na MAXI pijaci. Sa željom da promenimo navike domaćih kupaca, što je bio najveći izazov, ali i podsticaj, kreiramo kampanju koja će u sebi imati lični pečat i ljudsku priču.

Kako bismo približili MAXI pijacu kao idealno mesto za kupovinu voća i povrća, predstavili smo porodice koje već godinama sa velikim zadovoljstvom proizvode voće i povrće samo za MAXI, poštujući stroge  standarde kvaliteta i zdravstvene ispravnosti namirnica.

Glavni likovi kampanje su bile porodice koje proizvode voće i povrće samo za MAXI. Predstavljanjem porodica proizvođača želeli smo da upoznamo potrošače sa poreklom namirnica koje svakodnevno mogu pronaći na rafovima supermarketa.

Potrošači žele da znaju odakle dolazi jabuka ili zelena salata koju pazare, a mi smo im ovom kampanjom upravo pružili taj odgovor.

PROJEKTNI TIM

Vođe projekta: Slavko Marković, Igor Petrović

Strateško planiranje: Katarina Pribićević, Aleksandar Milojević, Vera Aćimović

Kreativna direktorka: Jana Savić Rastovac

Kreativni tim: Miloš Paunović, Slavica Guskić

Digital tim: Luka Ličina, Tea Terzić
Voditeljka digitalnog projekta: Sara Vermezović

Režija: Miša Terzić

Produkcija: Media Plus

UM: Milena Milinković, Vanja Đoković, Simonida Korolejić, Boško Stojanac

srpski