Tradicionalno potrošači u Srbiji po sveže voće i povrće najviše vole da idu na “zelenu pijacu”, posebno jer sa nekim od prodavaca s vremenom izgrade odnos poverenja, izbegavajući kupovinu tih namirnica na MAXI pijaci. Sa željom da promenimo navike domaćih kupaca, što je bio najveći izazov, ali i podsticaj, kreiramo kampanju koja će u sebi imati lični pečat i ljudsku priču.
Kako bismo približili MAXI pijacu kao idealno mesto za kupovinu voća i povrća, predstavili smo porodice koje već godinama sa velikim zadovoljstvom proizvode voće i povrće samo za MAXI, poštujući stroge standarde kvaliteta i zdravstvene ispravnosti namirnica.
Glavni likovi kampanje su bile porodice koje proizvode voće i povrće samo za MAXI. Predstavljanjem porodica proizvođača želeli smo da upoznamo potrošače sa poreklom namirnica koje svakodnevno mogu pronaći na rafovima supermarketa.
Potrošači žele da znaju odakle dolazi jabuka ili zelena salata koju pazare, a mi smo im ovom kampanjom upravo pružili taj odgovor.
PROJEKTNI TIM
Vođe projekta: Slavko Marković, Igor Petrović
Strateško planiranje: Katarina Pribićević, Aleksandar Milojević, Vera Aćimović
Kreativna direktorka: Jana Savić Rastovac
Kreativni tim: Miloš Paunović, Slavica Guskić
Digital tim: Luka Ličina, Tea Terzić
Voditeljka digitalnog projekta: Sara Vermezović
Režija: Miša Terzić
Produkcija: Media Plus
UM: Milena Milinković, Vanja Đoković, Simonida Korolejić, Boško Stojanac