Radovi

  • Date
    maj 23, 2015
    Kako bismo predstavili nagradni konkurs u kojem učesnici koji sakupe najviše kodova sa LAV navijačkih limenki osvajaju putovanja na najveće evropske derbije, odlučili smo da dodatnom […]
  • Date
    april 1, 2015
    Malo je potebno da tinejdž leto od tipičnog „smora“ postane baš KUL. Antiheroj TOP BAKA prepoznaje „kulnost“ u svakom tinejdžerskom delu i dodeljuje fenomenalni Nestle TOPGUN […]
  • Date
    decembar 3, 2014
    Želeli smo da motivišemo pušače da razmisle o posledicama svoje štetne navike, bez pridikovanja, izazivanja straha i griže savesti. Zato smo im na empatičan i simpatičan […]
  • Date
    novembar 27, 2014
    Kampanje za keš kredite i tekuće račune našeg klijneta Raiffeisen Banke, vrlo brzo su postigle veliki uspeh i izazvale pravi mali sub-kulturni fenomen. Osim što su […]
  • Date
    septembar 19, 2014
    McCann Beograd i MRM Beograd sa ponosom predstavljaju pro bono kampanju za Udruženje građana Beli štap: Naveli smo ljude da iskuse kako je to biti slep […]
  • Date
    jul 26, 2014
    Kako bismo promovisali MK MOUNTAIN RESORT KOPAONIK kao destinaciju atraktivnu i tokom letnjih meseci, iskoristili smo veliko zagađenje u prestonici Srbije u našu korist. Postavili smo […]
  • Date
    jun 23, 2014
    U želji da napravi potpuni zaokret u pristupu i da se udalji od klišea pivskih reklama, LAV uz poruku “RADI KAKO MISLIŠ. ŽIVI KAO LAV!”, pridobija […]
  • Date
    januar 19, 2014
    Čuveni CIPIRIPI brend kremova i šećernih tabli ostao je dobro poznat današnjim mama, ali nedovoljno upečatljiv za najmlađu generaciju. Nakon što je Nestle unapredio kvalitet proizvoda […]
  • Date
    oktobar 5, 2013
    Kako zadržati postojeće i pridobiti nove korisnike i učiniti da se osećaju privilegovano kao članovi jedine domaće mreže? Pronašli smo idealnog predstavnika Srbije – pravog heroja, […]
srpski