Radovi

  • Date
    jun 23, 2014
    U želji da napravi potpuni zaokret u pristupu i da se udalji od klišea pivskih reklama, LAV uz poruku “RADI KAKO MISLIŠ. ŽIVI KAO LAV!”, pridobija […]
  • Date
    januar 19, 2014
    Čuveni CIPIRIPI brend kremova i šećernih tabli ostao je dobro poznat današnjim mama, ali nedovoljno upečatljiv za najmlađu generaciju. Nakon što je Nestle unapredio kvalitet proizvoda […]
  • Date
    oktobar 5, 2013
    Kako zadržati postojeće i pridobiti nove korisnike i učiniti da se osećaju privilegovano kao članovi jedine domaće mreže? Pronašli smo idealnog predstavnika Srbije – pravog heroja, […]
  • Date
    septembar 25, 2013
    Povodom dolazećeg vikenda posvećenog emisiji „Pranked“, rešili smo da organizujemo najavu na jedinstven način koji je blizak tinejdžerskoj populaciji. Mladić zalepljen za stub u centru Beograda, […]
  • Date
    maj 25, 2013
    Transformacijom voća u živopisne likove iz životinjskog sveta, smešnim slagalicama, pesmicama i pitalicama, Bući-Bući je inspirisao svoju ciljnu grupu na interakciju i otkrivanje cele ponude sokova. […]
  • Date
    maj 19, 2013
    Poslednjih godina, usled izbegavanja naših sugrađana da pokupe izmet za svojim ljubimcima, parkovi, trotoari i ulice postaju „minsko polje“ za pešake. Kako sa vrlo ograničenim sredstvima […]
  • Date
    avgust 29, 2012
    Kako suziti ekstremno dugu listu kandidata za poziciju finansijskog menadžera? Naš klijent DGO nam se obratio za pomoć, a mi smo se potrudili da pronađemo idealne […]
  • Date
    jul 26, 2012
    Universal Media je agencija za planiranje i zakup medijskog prostora, sa filozofijom da je kreativnost daleko važnija od količine uloženog novca. Sledstveno, naša poruka je komunicirana […]
  • Date
    jun 23, 2012
    U Srbiji u proseku 1500 osoba godišnje sebi oduzme život. Desetine skakanjem sa beogradskih mostova. Naš zadatak je bio da podignemo svest o postojanju Centra za […]
srpski