Veliki uspeh I&F Grupe na Balcannes reviji
Radojka Bošković: Volela bih da zajedno sa našim klijentima budemo još hrabriji u nastojanjima da budemo društveno odgovorni

SoMo Borac Digitalni mix za Exit #StayClean

Kampanja #StayClean, koju su za Exit realizovale agencije McCann Beograd i Drive, osvojila je SoMo Borac nagradu za Digitalni MIX, a našla se i u finalu u Somo Web kategoriji. Dodatno, kampanja fARytale Journey za neXt bila je među finalistima u dve kategorije – Somo App i Somo Tech.

Saradnici agencija bili Lilly021 na kampanji #StayClean i LiveViewStudio i Flexis za kampanju fARytale Journey. McCann Beograd se našao u finalu i u kategoriji SoMoRitanac sa kampanjom #bebabiragde za klijenta Rosa.

Nagrada za Digitlani Mix ističe one kampanje i projekte koji su realizovani na jednoj ili više digitalnih platformi (društvene mreže, mobilne aplikacije, sajtovi, IoT i drugo). “StayClean kampanja predstavlja jednu od najznačajnijih društveno-odgovornih kampanja u regionu 2019. godine, kreiranu sa ciljem da se na jedan nov način ukaže na sve neželjne posledice konzumacije narkotika. Kombinujući snagu i uticaj brenda EXIT među mladima regiona sa superkreativnim idejama tima agencije McCann Beograd, kampanja je na šokantan, ali ujedno zabavan i edukativan način osvojila javni prostor. Verujemo da je imalo efekta, pre svega kod najmlađih generacija, koje se sve ranije suočavaju sa ovim izazovom,” rekao je Ivan Petrović, predsednik UO EXIT fondacije.