Srđan Šaper

O osnivaču

1997. godine Srđan Šaper osnovao je agenciju McCann Beograd, koja je danas deo vodećeg komunikacionog sistema I&F McCann Grupa koji uspešno posluje u 12 zemalja južne i severne Evrope (Srbija, Makedonija, Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Albanija, Bugarska, Slovenija, Hrvatska, Norveška, Švedska, Finska i Danska) i jedan je od najvažnijih afilijacijskih partnera McCann Worldgroup.

Umetnička karijera

Pre ulaska u svet marketinga, Srđan Šaper bavio se muzikom, filmom i režiranjem TV spotova. Poznat je kao jedan od osnivača i članova benda “VIS Idoli”, koji je pokrenuo Novi talas u muzici na prostorima bivše Jugoslavije, kao i po ulozi u kultnom filmu “Davitelj protiv davitelja”.

Srđan Šaper

Profesionalna karijera

Svoju profesionalnu karijeru nastavio je u svetu marketinga u kome se nalazi već duže od 30 godina. Višedecenijskim iskustvom u advertajzingu doprineo je razvoju brojnih domaćih i regionalnih brendova. Radio je kao kreativni direktor, producent i reditelj u agencijama SM Delo, Ogilvy & Mather, Saatchi & Saatchi i Idols & Friends. Danas se nalazi na čelu kompanije I&F McCann Grupa, jednog od vodećih i najnagrađivanijih komunikacionih sistema na tržištima na kojima posluje.

Srđan Šaper je predavao na postdiplomskim studijama Fakulteta dramskih umetnosti, a često je gost i na brojnim međunarodnim konferencijama gde drži predavanja iz oblasti oglašavanja i marketinga.

Članstvo u poslovnim udruženjima

Tokom karijere, Srđan Saper je bio član više odbora javnih i poslovnih asocijacija, među kojima su Srpska asocijacija menadžera (SAM), Međunarodno udruženje propagandista (IAA), Američka privredna komora (AmCham) i Srpsko-britanski poslovni klub.

Nagrade

2011. godine Srđan Šaper je dobio Nagradu za životno delo za stvaralački doprinos razvoju tržišnih komunikacija od strane Udruženja za tržišne komunikacije (UEPS). Isto udruženje mu je 2003. godine dodelilo Specijalno priznanje za unapređenje i razvoj propagandne struke. 2012. godine na manifestaciji “Noć reklamoždera” dobio je nagradu “Grand Slam” za doprinos srpskom i regionalnom advertajzingu.

I&F McCann Grupa je prvi komunikacioni sistem sa ovih prostora koji je osvojio dva kanska lava na najznačajnijem svetskom advertajzing festivalu. 2009. godine “Zlatnog lava“ dobila je agencija McCann Skopje, a dve godine kasnije „Bronzanog lava“ osvojio je McCann Beograd.

Tokom 2015. godine I&F McCann Grupa nagrađena je priznanjem Srpske asocijacije menadžera (SAM) za Regionalni projekat.

Na prvoj dodeli Effie nagrada u Srbiji u 2017, najprestižnije svetske nagrade koja nagrađuje efektivnost u marketingu, najviše priznanja osvojila je agencija McCann Beograd, čime je postala najefektivnija u Srbiji. U okviru Effie Srbija 2018, McCann Beograd je osvojio dve bronze.

Na Festivalu integrisanih komunikacija Kaktus, McCann Beograd proglašen je za Agenciju godine 2015, 2016. i 2017. godine, a na prestižnom adverising festivalu Golden Drum, McCann Beograd je u 2017. godini osvojio 5 nagrada, čime je značajno doprineo da McCann Worldgroup postane agencijska mreža godine na festivalu.

srpski