Jana Savić Rastovac predavač na festivalu Golden Drum
McCann Beograd agencija godine u Srbiji

The Best of Genius Loci i tri srebra za McCann Beograd

McCann Beograd najuspešniji u Adriatiku na Golden Drum Festivalu

Kampanja „Ne odričem se“ agencije McCann Beograd realizovana u saradnji sa agencijom UM Beograd osvojila je The Best of Genius Loci (Lokalni duh), kao i tri srebrne nagrade na Festivalu Golden Drum. The Best of Genius Loci dodeljuje se kampanji sa najkarakterističnijim lokalnim duhom koja ističe i slavi različite kulture. Tri Silver Drum priznanja dobijena su u kategorijama: Creative use of Media i Public & Community Relations (Engagement), i Non-profit social good (Social good). McCann Beograd kao najuspešnija agencija u ovom regionu dobila je priznanje Golden Drum Adriatic, čime je značajno doprinela ukupnom uspehu agencijske mreže McCann Worldgroup, koja je četvrti put zaredom proglašena za najuspešniju agencijsku mrežu na Golden Drum Festivalu.

„Kreativnost je srž našeg posla. Nagrade ne predstavljaju samo satisfakciju za dobro realizovane projekte, vec i svojevrsnu dugoročnu investiciju u rast poslovnih  rezultata naše agencije. Veoma smo zadovoljni učinkom na Golden Drum-u, najvažnijem festivalu u centralno-istočnoj Evropi. Zahvaljujem se našim partnerima, hrabrim brendovima koji imaju snagu da pokrenu promene ne samo u načinu komunikacije, već i u društvu. Ponosna sam na timove u našoj agenciji, na sve naše finaliste, tri srebrne i dve prestižne nagrade, The Best of Genius Loci i Golden Drum Adriatic, kao i na doprinos McCann Beograda nagradi za mrežu godine koju je osvojila McCann Worldgroup“ izjavila je Jelena Jazić, direktorka agencije McCann Beograd.

Mali oglasi u dnevnoj štampi u kojima se roditelji ne odriču svoje dece zbog njihove seksualne orijentacije i rodnog identiteta, pobudili su interesovanje javnosti ne samo u Srbiji već i u regionu. Male oglase su napisali sami roditelji u okviru kampanje koju je za udruženje “Da se zna” kreirao McCann Beograd uz podršku UM Beograd, a podržale su je brojne javne ličnosti, organizacije, kao i građani.

„Održiva kreativnost u fokus stavlja kampanje koje vrše određeni uticaj na društvo i pokreću razgovore oko važnih tema. Kampanja „Ne odričem se“ uspela je upravo to! Ujedinila je javnost u Srbiji u podršci za LGBT+ zajednicu, pokazala moć kreativnog planiranja medija, a svojom snagom prešla granice jedne države. McCann Beograd petu godinu za redom osvaja nagrade na festivalu Goldendram. Ovaj kontinuitet, kao i ovogodišnji Grand Prix, predstavljaju potvrdu naše strasti i posvećenosti projektima i našim klijentima“ ističe Jana Savić Rastovac, izvršna kreativna direktorka agencija McCann Beograd.

„Tokom višemesečnog rada na kampanji smo svi u agenciji prošli kroz pravi rolerkoster osećanja. Veoma smo srećni što su opsta javnost i industrija prepoznali emocije, energiju i trud koji smo uložili u projekat #neodricem se! Uspeh na Golden Drum-u nam je dao vetar u leđa da nastavimo da se borimo ne samo za univerzalne vrednosti, kao što su ljubav i sloboda, vec i za hrabre ideje. Zahvalni smo na tome!“ izjavila je povodom nagrade Jovana Milošević, Senior Copywriter u agenciji McCann Beograd.

Tri Silver Drum priznanja kampanja „Ne odričem se“ dobila je u kategorijama Creative use of Media i Public & Community Relations (Engagement), i Non-profit social good (Social good).

„Velika je čast i zadovoljstvo raditi na jednom ovakvom projektu gde se putem “zapostavljenog“ medija kao što je print video veliki odjek kampanje, koji je imao jak uticaj na sve ostala kanale i medije zahvaljujući, pre svega, dobroj ideji i kreativi. Volela bih da ima više ovakvih projekata, gde kroz sinergiju ideja i dobru medijsku podršku poruka bude prenešena na pravi način.“ istakla je Ana Kovačević, Account Supervisor u agenciji UM Beograd.

Pored kampanje „Ne odričem se“, koja je u finale ušla u pet kategorija, na short-listi su se plasirale još dve kampanje agencije McCann Beograd: „#StayClean“ (realizovana u saradnji sa agencijom Drive i Exit fondacijom) u dve kategorije i „Beba bira gde“ (realizovana za brendom Rosa) u jednoj.

 

„Kampanja za Exit je otkrila potpuno drugi ugao i drugi pogled na, rekao bih, višedecenijski problem. Veoma smo zadovoljni činjenicom da ova kampanja gotovo nikoga nije ostavila ravnodušnim, i da je kao takva ušla u popularnu kulturu preko društvenih mreža.“ kaže Vladimir Ćosić, izvršni kreativni direktor agencije Drive.

Festival Golden Drum u Portorožu jedan je od najvažnijih festivala oglašavanja u regionu na kome tradicionalno učestvuju najbolje svetske agencije. Ove godine održan je dvadeset šesti put u organizaciji Slovenačke oglašivačke komore (SOZ). Na festivalu je učestvovala 21 agencijska mreža i 208 agencija iz 26 država.